Warhammer 40K: Dark Millenium - nowe informacje
Mamy dla was miłą niespodziankę - sporą dawkę informacji o nowym MMO w świecie gier od Games Workshop. Podzielił się nimi Strategy Informer, który wszedł w posiadanie wiadomości o wielu aspektach tej produkcji.
- Za stworzenie gry w głównej mierze odpowiada studio Vigil, które pomagało też przy Warhammer 40K: Space Marine. Relic pełni funkcję doradcy.
- Dark Millenium Online skorzysta z tego samego silnika, co Space Marine
- Stylistyka gry przypomina obie części Darksiders, które również wyszły spod igły Vigil
- Rasy będą dzielić się na dwie frakcje - Ład i Chaos
- W grze znajdziemy zarówno klasę Space Marine, jak i Chaos Space Marine
- Każda z klas na początku wygląda podobnie, różnice między nimi pojawiają się w trakcie rozwoju
- Wśród innych klas znajdą się Psyker, Techpriest i Assassin
- Orkowie stoją po stronie Chaosu, Eldarowie po stronie Ładu
- Klasy Orków to Nob, Mekboy, Runt Herda, Mad Dok
- Klasy Eldarów to Scorpion, Avenger, Warlock i Reaper
- Każda z klas będzie mogła wybrać specjalizację. Przykładowo - Marine pójdą w stronę Assault, Devastator lub Tactical, zaś Assassin/Guardsman spełni się jako Callidus, Vindicare lub Eversor
- W przyszłości - prawdopodobnie mowa o dodatku - możemy spodziewać się Tau I Dark Eldarów. Rasy Necronów i Tyranidów pojawią się jako NPC, ale (przynajmniej początkowo) nie będą grywalne
- Maksymalny poziom rozwoju postaci to 60
- Jedną ze stref będzie rozbity space hulk. Spędzimy też czas na krążownikach Imperium i Chaosu
- Wypełnimy zarówno zadania w otwartym świecie, jak i instancjonowane
- Wybór między instancjami a otwartym światem dotyczy także PvP
- Gracze będą mogli dzierżyć dwa rodzaje broni jednocześnie
- Jeden z rozdziałów będzie poświęcony Czarnym Templariuszom
- Dużą rolę po stronie Chaosu odegrają bóg Khorne, Nurgle, Fabius Bile oraz Głosiciele Słowa
- Możemy spodziewać się sekwencji akcji rodem z Gears of War i Space Marine
- Walka wręcz przypomina tę z - zgadliście - Space Marine. Poza prostymi ciosami wyprowadzimy też kombosy
- Wśród przeciwników znajdziemy Orków, demony, Tyranidów i wiele innych ras
- W Dark Millenium Online znajdą się też motywy zaczerpnięte z produktów firmy Forge World
- Nie powinniśmy narzekać na brak zróżnicowania lokacji - ośnieżone góry, zniszczone miasta, starożytne pola bitwy...
- Styl bardzo pasuje do świata Warhammera 40K. We wszystkim widoczny jest rozmach i specyficzna masywność
- Lewy przycisk myszy kontroluje lewą, a prawy prawą rękę postaci
- Wszystkie zdolności mają cooldown
- Będzie możliwość sprintu
- Pojawią się gildie
- Wielkość drużyny to 5 graczy, rajdu - 50
- Nie musimy martwić się o amunicję do broni dystansowej, zamiast niej musimy przeładowywać, uważać na przegrzanie itp.
- Broń dystansowa rzadko prezentuje wszystkie atuty w pomieszczeniach, w których musimy wciąż kryć się za osłonami i poruszać po polu bitwy
- Na pewnym poziomie doświadczenia odblokujemy klasy heroiczne. Są nimi Grey Knight (Imperium), Chaos Sorcerer (Chaos) Ard Boy/Weird Boy (Orkowie) i Farseer (Eldarowie)
- Pojawią się funkcje międzyplatformowe
- Mechanika strzelania będzie wsparta ułatwieniami celowania, a celownik ataków wręcz będzie można "zablokować" na wybranym przeciwniku
- Im dłużej rozwijamy postać, tym ciekawiej wygląda broń
Dowiedz się więcej na temat rocznicowego wydania gry Grand Theft Auto III