Uplay Passport - czyli koniec z używanymi grami Ubisoftu

Ubisoft ujawnił szczegóły Uplay Passport - usługi, która blokuje sieciowe funkcje gier firmy osobom nabywającym daną produkcję na rynku wtórnym.

Wiemy już jak dokładnie będzie ów system wyglądał i ile pieniędzy zapłacą osoby, które dopuściły się karygodnego czynu, jakim jest odkupienie gry od jej właściciela.

"W każdej nowej kopii gry korzystającej z Uplay Passport znajdzie się jednorazowy kod, który po uaktywnieniu umożliwia dostęp do zawartości i funkcji związanych z Uplay Passport. Kod będzie umieszczony na karcie w środku pudełka z grą. Informacja o tym, czy dany tytuł korzysta z Uplay Passport, będzie umieszczona na tylnej części pudełka" - czytamy w informacji od przedstawicieli Ubisoftu.

Reklama

Jeśli nabędziecie taką grę na rynku wtórnym, będziecie musieli kupić nowy kod, aby korzystać z sieciowych usług - w tym multiplayera, specjalnych ofert i dodatkowej zawartości. Cena takiego cuda wyniesie 800 MSP na Xbox Live oraz 7,99 funta (około 36 złotych) na PlayStation Network i PC.

Debiut Uplay Passport już 2 września przy okazji premiery Driver: San Francisco.

Dowiedz się więcej na temat Uplay Passport

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy