Unikalne tryby rozgrywki w F.E.A.R. 3

W multiplayerze F.E.A.R.-a 3 nie znajdziemy takich standardowych trybów, jak deatmatch, czy team deatmatch.

W jednym z wywiadów twórcy gry wyjaśnili, że był to celowy zabieg - dzięki temu zabawa po sieci w najnowszej odsłonie S.T.R.A.C.H.-u będzie "niepowtarzalna".

Jason Frederick, producent F.E.A.R.-a 3, w rozmowie z serwisem GameSpot wyjaśnił powody, dla których twórcy zrezygnowali ze standardowych trybów rozgrywki.

"Mamy cztery warianty zabawy, a celowo i świadomie zrezygnowaliśmy z deatmatchu, team deatmatchu, czy capture the flag. Pozbyliśmy się ich. Możesz wziąć dziś jakiegokolwiek shootera i zagrać w deatmatchu. Niektórzy są nieco rozczarowani rezygnacją ze standardowych trybów, ale ostatecznie dla naszej konkretnej gry jest lepiej, ponieważ stworzyliśmy warianty, w które możesz zagrać tylko w F.E.A.R.-ze 3. Nie znajdziesz ich w innych grach" - powiedział Jason Frederick.

Reklama

Dla potwierdzenia słów Fredericka, przypominamy opublikowane dotąd trailery poświęcone multiplayerowi.

Zwiastun trybu Multiplayer:

Zwiastun trybu Fucking Run:

Systemu punktacji w grze F.E.A.R. 3:

Zwiastun trybu Soul King:

Zwiastun trybu Contractions:

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy