Torchlight II: Twórcy ujawniają plany na przyszłość
20 września ukaże się Torchlight II. A co potem? Na PAX Prime studio Runic Games ujawniło swoje plany związane z dalszym rozwojem produkcji.
Czego możemy spodziewać się w przyszłości? W trakcie panelu dyskusyjnego poświęconego Torchlightowi II na PAX Prime, Max Schaefer, prezes Runic Games stwierdził, że po premierze gry najważniejsze dla studia będą (prócz robienia ewentualnych łatek) prace nad kolejnymi wersjami językowymi i edycją na Maki.
Kolejnym celem jest stworzenie edytora, który pozwoli użytkownikom opracowywanie własnych modów i dodatków do Torchlighta II.
A co z konsolową wersją gry? Ta nie jest wykluczona, ale pojawiły się pewne problemy z edycją na X360. Podobnie jak z Torchlightem w wydaniu MMO.
Jak wyjaśnia Schaefer, developerzy "nie zrobią tradycyjnej sieciówki", tak więc produkcja może znacznie różnić się od tego, czego oczekują gracze. Co to będzie oznaczać w praktyce - nie wiadomo.