Tomb Raider a kontrolery ruchu

Przedstawiciele Crystal Dynamics nie kryją, że perspektywa stworzenia Tomb Raidera obsługiwanego przez kontrolery ruchu jest interesująca.

Czy najnowsza gra z Larą Croft wykorzysta ten pomysł?

"Wyznaję pogląd, że gra powinna być tworzona specjalnie z myślą o danej platformie i określonym kontrolerze" - stwierdził w rozmowie z wysłannikami serwisu Eurogamer Daniel Neuburger z Crystal Dynamics. "Wierzę, że Tomb Raider może być stworzony pod kontroler ruchu Wii albo PS3. To fajne narzędzia, a ludzie świetnie się nimi bawią. Potrafię sobie wyobrazić Tomb Raidera na każdy z tych kontrolerów, który jest świetną grą" - dodaje.

Czy oznacza to, że najnowsze dzieło Crystal Dynamics wykorzysta potencjał narzędzi rejestrujących ruch? "W tej chwili nie wiemy" - powiedział Karl Stewart. "Naszym celem jest dostarczenie gry do sklepów i wykonanie jej możliwie najlepiej. Wprowadzenie takich elementów, jak tryb kooperacji czy izometryczny rzut kamery to coś, czego do tej pory nie robiliśmy z tą marką. W pierwszej kolejności chcemy właśnie te rzeczy wykonać poprawnie" - dodał.

Reklama

Nie oznacza to jednak, że nie ma żadnych szans na wprowadzenie obsługi kontrolerami ruchu w Lara Croft and the Guardian of Light. "Decyzja zostanie podjęta wkrótce. Teraz to kwestia tego, że nigdy nie należy mówić nigdy" - uzupełnił Stewart. Premiera wspomnianego tytułu przewidziana jest na bieżący rok.

gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy