The Elder Scrolls V: Skyrim - o lokacjach i podziemiach

W najnowszym wydaniu magazynu Official Xbox Magazine pojawił się artykuł poświecony The Elder Scrolls V: Skyrim. Dowiedzieliśmy się z niego nowych informacji odnośnie lokacji, podziemi, umiejętności oraz AI przeciwników.

Na łamach pisma ujawniono trzy nowe lokacje, które zwiedzimy w grze. Jedną z nich jest Windhelm - największe miasto w Skyrim oraz stojąca na drodze do Morrowind baza imperialnej gwardii. Trafimy także do Bard's College - położonego w północnym Solitude tętniącego życiem miasta, w którym odbywają się różne kulturalne imprezy, w tym ceremonia palenia kukły. Ostatnią z miejscówek jest starożytne nordyckie podziemie Bleak Falls Barrows.

W produkcji znajdzie się ponad 120 podziemi, z czego, jak zapewniają twórcy, "żadna lokacja nie będzie do siebie podobna". Ośmiu projektantów podziemi tworzyło każde z nich ręcznie. Jest to o tyle ważne, że w przypadku Obliviona, nad lochami pracował jeden człowiek, opierając się na opcji losowego generowania obszarów. W niektórych podziemiach natkniemy się na zagadki logiczne.

Reklama

Ujawniono również nowe szczegóły odnośnie umiejętności prowadzonej przez nas postaci. W grze pojawi się specjalny bonus do skradania się, który obniży dźwięk naszych kroków, powróci również telekineza. Ponadto zwinność nie będzie już powiązana z posiadanym poziomem doświadczenia.

Szczególną nowością w The Elder Scrolls V: Skyrim są Dragon Shouts - moce przyzywane po trzykrotnym wypowiedzeniu zaklęcia w języku smoków. Jedną z nich będzie Unrelenting Force, odpychająca wszystko, co będzie stać na naszej drodze.

Poprawie ma ulec AI przeciwników oraz postaci niezależnych. Jako przykład podano tu wilki - tkwić będą w swoim legowisku, udając się na polowanie kilka razy dziennie. Jeśli uda im się zabić swoją ofiarę, będą pilnować swojej zdobyczy przed graczem. Jeśli natomiast wejdziemy na ich terytorium, zaatakują nas.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Guardian
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy