The Adventurer: Nowa gra twórców Necrovision
Studio Farm 51 - twórcy NecroVision - ujawniło swoją nową produkcję. Jest nią The Adventurer - gra, która garściami czerpie m.in. z filmów o Indianie Jonesie. Czy będzie to godny rywal Tomb Raidera i Uncharted?
Akcja opartego na silniku Unreal Engine 3 The Adventurer osadzona zostanie przed II wojną światową. Gracze wcielą się w Victora "Vica" Chandlera, prywatnego detektywa i poszukiwacza skarbów. Wyruszy on w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów, których pożądają też naziści. Brzmi znajomo, prawda?
W sumie Vic zwiedzi trzy duże lokacje/światy, podzielone na kilka mniejszych poziomów. Oprócz Niemców, na naszej drodze staną też mityczni wrogowie, m.in. mumia, którą obudzimy "przypadkowo" zabierając jeden ze skarbów. Powiązane to będzie z wątkami paranormalnymi, które znajdą się w produkcji.
Z przeciwnikami będzie można poradzić sobie na kilka sposobów. Vic będzie mógł strzelać do nich z dwóch podstawowych broni, a także korzystać z pukawek znalezionych w czasie zabawy i broni białej. Pojawi się też możliwość zwabienia wrogów w pułapki. W niektórych sytuacjach będzie można ominąć oponentów w sekwencjach skradankowych.
Rozgrywka w The Adventurer będzie liniowa, aczkolwiek mapy będą miały charakter otwarty - poukrywane zostaną na nich różne skarby do odnalezienia. Vic zlokalizuje je przy pomocy tzw. "szóstego zmysłu", który pojawi się na niższych poziomach trudności, notatnika, kompasu i zebranych w czasie zabawy map.
Notatnik i "szósty zmysł" wykorzystywane będą też do rozwiązywania zagadek. Część z łamigłówek będzie można ominąć, aby poradzić sobie z resztą trzeba będzie zastosować jakiś przedmiot (np. dynamit) lub znaleźć odpowiednią kombinację przycisków. Same zagadki nie mają być jednak trudne.
W The Adventurer pojawi się też multi, choć będzie to tylko dodatek do kampanii fabularnej. W jego ramach gracze będą mogli zagrać w trzech trybach rozgrywki - klasycznym deathmatchu i team deathmatchu oraz Treasure Hunt (walka o skarby, w trakcie której będzie można wykorzystać z broni, pułapek oraz mocy specjalnych bohaterów).
Prace nad grą w wersji PC i X360 mają zostać ukończone jeszcze w tym roku, ale nie wiadomo, kiedy się ona ukaże. Powód? Farm 51 nie znalazło, jak dotąd wydawcy dla swojej produkcji.