Super Meat Boy na iOS nie będzie zwykłym portem
Kiedy usłyszałem, że Super Meat Boy zmierza na urządzenia mobilne od Apple, mimowolnie się uśmiechnąłem. Wyobraziłem sobie tę diabelnie trudną grę ze sterowaniem przełożonym na ekrany dotykowe i zastanawiałem się jaki jest sens w zmuszaniu graczy do umierania jeszcze częściej, niż w oryginale.
Team Meat zapewnia jednak, że na iOS pojawi się całkowicie inna gra. Edmund McMillen z Team Meat w wywiadzie dla serwisu Polygon stwierdził, że Super Meat Boy wymagał od graczy błyskawicznych reakcji i zapamiętywania układu poziomów, a coś takiego nie ma prawa bytu na urządzeniach mobilnych.
Dlatego też gra o mięsnym chłopcu w wersji na iOS będzie "kompletnym przeciwieństwem tego typu rozgrywki". Chociaż Team Meat chce utrzymać dynamiczne tempo zabawy i wciąż zmuszać graczy do reagowania w milisekundy, to McMillen nie ma zamiaru wymagać od nich uczenia się poziomów na pamięć.
Podobno właśnie z tego powodu był bardzo zawiedziony mobilnym Bit.Trip Runner i ze swoją grą celuje bardziej w stronę Cannabalt. Co z tego wyjdzie? Nie mam pojęcia, ale trzymam kciuki.