Steelseries wspiera walkę z rakiem piersi

Firma SteelSeries zaprezentowała właśnie najnowszą wersję słuchawek dla graczy Siberia v2 - Pink Edition.

Słuchawki dostępne są w matowym, różowym kolorze, zaś ich rynkowej premierze towarzyszy nawiązanie współpracy z zajmującą się walką z rakiem piersi organizacją The Breast Cancer Research Foundation.

Umowa pomiędzy SteelSeries a BCRF przewiduje, że 10% ceny każdej pary słuchawek sprzedanych za pośrednictwem sklepu SteelSeries Webshop zostanie przekazanych na rzecz fundacji.

"Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z The Breast Cancer Research Foundation - a jednocześnie jesteśmy podekscytowani, że możemy wprowadzić na rynek świetny sprzęt dla graczy, za sprawą którego będziemy mogli wspierać tak ważną inicjatywę. Mamy nadzieję, że do października - ogłoszonego Miesiącem Świadomości Raka Piersi - uda nam się w ten sposób zebrać co najmniej 10 tys. USD" - skomentował Bruce Hawver, CEO SteelSeries.

Reklama

Słuchawki SteelSeries Siberia v2 Headset Pink Edition wyróżniają się:

- unikalnym systemem oparcia na głowie

- 50-mm głośnikami

- grubymi, skórzanymi nausznikami

- podwójnie oplecionym nylonem kablem z pilotem

- wysuwanym wielokierunkowym mikrofonem.

Słuchawki SteelSeries Siberia v2 Headset Pink Edition są już dostępne w sklepie internetowym SteelSeries Web Shop - w cenie 386 zł. Klienci dokonujący zakupu w powyższym sklepie mają możliwość wpłacenia dodatkowej kwoty na rzecz BCRF.

Dodajmy, że współpracujące ze SteelSeries drużyny e-sportowe aktywnie wspierają tę inicjatywę - ekipa Evil Geniuses (złożona z graczy z ogromnym doświadczeniem turniejowym) promuje akcję SteelSeries i BCRF kampanią wśród swoich fanów.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy