SteelSeries w ofensywie na polski rynek

Duńska firma SteelSeries zamierza silniej zaakcentować swoją obecność na polskim rynku.

Producent cenionych przez profesjonalnych graczy myszy, klawiatur i zestawów słuchawkowych rozpoczął oficjalne wspieranie lokalnego oddziału ligi ESL (Electronics Sports League Polska). Wkrótce w polskich sklepach pojawią się też nowe, atrakcyjne produkty dla graczy "pecetowych" i konsolowych.

SteelSeries będzie wspierał polską sekcję Electronic Sports League m.in. poprzez fundowanie nagród (najwyższej klasy sprzętu dla graczy), a także udział w organizacji imprez e-sportowych. Najbliższa z nich odbędzie się już na przełomie czerwca i lipca - będzie to Wielki Finał 2 Sezonu ESL Pro Series Polska (SteelSeries jest głównym sponsorem imprezy).

Reklama

"Współpraca ESL Polska ze SteelSeries jest następnym krokiem w procesie wzmacniania sportów elektronicznych w Polsce. Partnerstwo z tak znaną marką pozwala nam powiększać naszą społeczność graczy i jednocześnie sprawia, że współzawodnictwo na scenie staje się bardziej atrakcyjne" - komentuje Krzysztof Pikiewicz, CEO firmy Turtle Entertainment Polska (organizatora polskich rozgrywek ESL).

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy