Steelseries rozszerza współpracę z UFC

SteelSeries zaprezentował nowy produkt, stworzony w ramach współpracy z organizacją Ultimate Fighting Championship (UFC).

Obie strony poinformowały również o nawiązaniu partnerstwa marketingowego, które będzie kolejnym etapem trwającej od dawna współpracy (do której zaliczało się m.in. sponsorowanie imprez UFC oraz zawodników - np. Alexandra Gustafssona).

Obie firmy planują już wspólne działania marketingowe, zaś SteelSeries wprowadzi całą serię produktów nawiązujących do UFC (UFC Edition) - wśród nich znajdą się m.in. wchodząca właśnie na rynek podkładka pod mysz SteelSeries QcK UFC Edition oraz słuchawki z mikrofonem, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Reklama

"SteelSeries i UFC są firmami, które w wielu aspektach bardzo się różnią, ale jest między nimi również bardzo wiele podobieństw. Mam tu na myśli m.in. profesjonalizm, zaangażowanie we wspieranie najlepszych zawodników, nastawienie "najważniejsza jest wygrana" oraz ogromną społeczność lojalnych fanów" - skomentował Mark Joliffe, SteelSeries Vice President of Branded Gaming Peripherals. "Nie możemy się doczekać współpracy z UFC i wprowadzenia na rynek sprzętu dla fanów UFC i MMA" - podkreślił.

"Jesteśmy naprawdę podekscytowani perspektywą rozszerzenia współpracy ze SteelSeries - nie chodzi tu tylko o wprowadzenie na rynek podkładek i słuchawek z logo UFC, ale przede wszystkim o wspólne działania marketingowe, skierowane do fanów obu marek" - stwierdził Dana White, prezes UFC.

Podkładka SteelSeries QcK UFC Edition będzie ozdobiona oficjalnym czerwonym logo UFC na szarym tle, nawiązującym do motywu siatki. Jej powierzchnia jest gładka i zapewnia poślizg myszy, zaś spód pokryto warstwą gumy. Podkładka jest już dostępna w cenie 14.99 euro. Szersze informacje na temat słuchawek z mikrofonem UFC Edition pojawią się wkrótce.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: UFC
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy