Silnik CryEngine kompatybilny z Adobe Flash
Wczoraj informowaliśmy, iż wkrótce silnik Unreal Engine 3 będzie kompatybilny z jedenastą wersja bibliotek Adobe Flash.
W jednym z wywiadów przedstawiciele Cryteku zdradzili, że rozważają wykonanie podobnego ruchu w przypadku swojej technologii.
Carl Jones, dyrektor globalnego rozwoju ds. silnika CryEngine, w wywiadzie dla magazynu Edge ujawnił, że jego firma rozważa wydanie nowej wersji swojej technologii, kompatybilnej z wtyczką Adobe Flash.
"To interesujące podejście, które także badamy. Tworzymy również zunifikowaną technologię, by stworzyć wysokiej jakości doświadczenia growe i społecznościowe na wszystkich dostępnych platformach, łącznie z przeglądarką, smatfonami, tabletami, itd. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli wam powiedzieć o tym nieco więcej, kiedy pokażemy nasze prawdziwe, międzyplatformowe rozwiązanie" - mówi Carl Jones.