SEGA mierzy w wydawniczą triadę

O tym, że ostatnimi czasy wydawcy dążą do eksploatacji znanych marek, gracze dyskutowali nieraz.

Do polityki odcinania kuponów przyłącza się SEGA, której nowy szef w Europie, Jurgen Post, przedstawił plany rozwoju firmy na przyszłość. SEGA ma skupić się na trzech markach - Sonic, Football Manager i Total War.

"W Europie SEGA opiera się na trzech kolumnowych seriach - Sonic, Football Manager i Total War. Zamierzamy ciężko pracować, aby uczynić te marki większymi", powiedział europejski szef SEGI w rozmowie z MCV. "W tym roku wydajemy nowe gry z serii Sonic i Football Manager, w przyszłym roku pojawi się nowy Total War, kolejny Sonic i Virtua Tennis. Te tytuły pozwolą nam skupić się na żywotności i rentowności firmy".

Reklama

Jurgen Post skomentował też rozwój firmy na przestrzeni ostatnich lat: "Największą zmianą, jaką zobaczyłem odkąd pracuję dla SEGI, jest jej ewolucja od maleńkiego wydawcy do mocnej firmy średniej wielkości. Naszym obecnym wyzwaniem jest umacnianie pozycji i konsekwentne dążenie naprzód".

Mimo całej mojej sympatii dla tych trzech serii - szkoda. Bardzo szkoda, że firma z takimi tradycjami decyduje się osiąść na tym, co znane i nie ryzykować wiele poprzez wprowadzanie nowych marek.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: football | wydawcy | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy