Section 8: Prejudice - kilka nowych informacji
W piątek mogliście obejrzeć pierwszy zwiastun gry Section 8: Prejudice. O produkcji nie wiedzieliśmy prawie nic, poza tym, że ukaże się w przyszłym roku.
Dzięki wywiadowi udzielonemu przez jednego z przedstawicieli studia TimeGate serwisowi GameSpot - kilka nowych szczegółów. Redakcja portalu GameSpot miała okazję porozmawiać z Brettem Nortonem, projektantem Section 8: Prejudice. Zdradził on kilka ciekawych rzeczy o grze, które prezentujemy w punktach:
- sequel Section 8 jest ewolucją tego, co studio TimeGate nauczyło się w trakcie prac nad pierwowzorem. Gdy rozpoczęto produkcję Section 8: Prejudice, twórcy przyjrzeli się wszystkim opiniom, recenzjom, czy rozmowach na forach dotyczących oryginału i uwzględnili je w pracach nad kontynuacją;
- w Section 8: Prejudice - w przeciwieństwie do pierwowzoru - kampania dla pojedynczego gracza będzie odgrywać znacznie większą rolę, choć ciągle będzie wstępem do tego, co w grze najważniejsze: multiplayera;
- jednym z poważniejszych problemów Section 8 była niska populacja na serwerach i zbyt duże mapy. W sequelu ma zostać to poprawione. Usprawniony zostanie system matchmakingu, zaś rozmiar poszczególnych lokacji zostanie tak dostosowany, by zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki. Zmniejszony zostanie także czas potrzebny na podróże po mapie;
- w Section 8: Prejudice powróci znany z oryginału tryb Conquest. Pojawią się w nim oczywiście nowe misje, w szczególności te z rodzaju Elimination. Nie zabraknie oczywiście i nowych wariantów rozgrywki. Jednym z nich jest Swarm, choć nie do końca on jest "nowy". W pierwowzorze pojawił się on, ale w tzw. wersji "serwerowej". Cieszył się on tak dużą popularnością, że w kontynuacji będzie pełnoprawną opcją zabawy;
- w trybie Swarm kilku graczy musi bronić fortecy przed nadciągającymi falami przeciwników. Na wyposażeniu obrońców znajdzie się broń palna, przenośne wieżyczki, czy pojazdy;
- w Section 8: Prejudice znajdziemy także sporo rodzajów broni, natomiast posiadany ekwipunek, podobnie jak w oryginale, będziemy mogli dowolnie dostosować do własnych potrzeb;
- w sequelu powróci opcja overdrive, która umożliwiała kierowanej postaci skorzystanie z szybszej wersji standardowego biegu. Można dzięki temu szybko przebiec przez pole walki pod ostrzałem.