Rozgrywka w grach jest ważniejsza niż technologia?

Wielu graczy narzeka, że Call of Duty: Modern Warfare 3 pod względem technologicznym jest przestarzałą grą.

W trakcie imprezy Call of Duty XP twórcy oznajmili jednak, że dla nich od jej silnika ważniejsza jest rozgrywka. Producent Call of Duty: Modern Warfare 3, Mark Rubin, w trakcie imprezy Call of Duty XP stwierdził, że dla Infinity Ward od technologicznego aspektu ważniejsza jest rozgrywka.

"Na przykład jeśli chodzi o projektowanie kampanii dla pojedynczego gracza w Modern Warfare 3, jedną z rzeczy, którą chcieliśmy zrobić, było osadzenie akcji gry w znanych miastach. Wydarzenia poprzednich CoD-ów toczyły się na całym świecie w naprawdę egzotycznych lokacjach, ale nikt, kto grał w te gry, nie był w tych miejscach" - mówi Mark Rubin.

Reklama

"W Modern Warfare 3 są duże miasta - Nowy Jork, Londyn, Berlin, Paryż; w nich wszystkich ludzie byli lub też obecnie mieszkają. Kiedy zobaczysz tą grę i fabułę toczącą się w tych metropoliach, będzie to wielkie wydarzenie. I pomimo tego, że są to właśnie wielkie miasta, nie oznacza, że ich pojawienie się nie jest wielką sprawą. Z technologicznego punktu widzenia metropolie stwarzają inne problemy niż standardowe wioski położone w środkowym Bliskim Wschodzie lub w Rosji" - kontynuuje Rubin.

"Tereny muszą być większe, a geometria i budynki do odwzorowania, o które dotąd się nie martwiliśmy, stały się nagle problemem. Angażowana jest więc duża moc obliczeniowa silnika w stworzenie tych wielkich miast. Nie mogliśmy po prostu wziąć kilku budynków z Modern Warfare 2. Jest to jeden z przykładów, w jaki sposób wprowadzamy pewne elementy technologiczne, z których nie korzystaliśmy wcześniej. Niekoniecznie muszą to być najnowsze, najgorętsze, fajne cienie, piksele, czy oświetlenie. Naprawdę nie chcemy podążać tą ścieżką. Rozgrywka jest najważniejsza, technologia za to tylko ją wspiera" - dodaje producent Modern Warfare 3.

Dowiedz się, czy nowa usługa Call of Duty Elite ma szansę odnieść sukces

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy