Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Razer i Electronic Arts nawiązują stałą współpracę

Razer oraz Electronic Arts Inc. ogłosiły podpisanie umowy o współpracy.

Efektem tej umowy będzie seria licencjonowanych produktów stworzonych specjalnie z myślą o największych i najbardziej znanych grach EA, takich jak Battlefield 3 oraz Mass Effect 3.

Reklama

Współpraca Razera oraz EA została zapoczątkowana wprowadzeniem linii produktów Dragon Age II, która okazała się rynkowym sukcesem. Obie firmy postanowiły kontynuować współpracę polegającą na połączeniu zaawansowanych technologicznie akcesoriów Razera z oczekiwanymi tytułami EA.

W linii produktów EA licencjonowanych na wyłączność, Razer umieści bogaty zestaw uzbrojenia: zestawy słuchawkowe, myszki, podkładki, klawiatury, kontrolery do Xbox 360 oraz wiele innych akcesoriów, które poszerzą wrażenia płynące z rozgrywki i pozwolą lepiej zagłębić się w świat ulubionych gier. Bez względu no to czy będą to wojskowe klimaty Battlefield 3 czy zapierające dech kosmiczne widoki Mass Effect 3 gracze będą mogli cieszyć się najwyższej jakości technologią, z której słynie Razer, jak również unikalnym wyglądem urządzeń, który zostanie zaprojektowany specjalnie pod kątem tych gier.

"Po tej współpracy oczekujemy najlepszych akcesoriów, które wzbogacą nasze największe marki" - powiedział Patrick J. O'Brien, zastępca prezesa EA Entertainment. "Razer ma wspaniałe wyniki w tworzeniu fenomenalnych peryferiów do grania, co czyni go najlepszym partnerem, spełniającym nasze wysokie wymagania. To ważna współpraca, która pozwoli graczom na całym świecie cieszyć się jeszcze bardziej z Battlefield 3 i Mass Effect 3, a dla nas jest to najważniejsze".

"Bliska współpraca z EA tworzy dla tego największego wydawcy gier możliwość połączenia jego marek z naszym sprzętem. Dzięki temu uzyskujemy synergię, której efektem będzie niespotykany dotąd poziom wrażeń płynących z gry" - dodał Min-Liang Tan, prezes i dyrektor kreatywny Razera. "Jesteśmy wielkimi fanami tych gier. Stworzenie urządzeń, które pozwolą graczom wciągnąć się jeszcze bardziej w rozgrywkę, jest dla nas naprawdę ekscytującym wyzwaniem".

Razer przewiduje, że linia produktów do poszczególnych tytułów pojawi się na rynku w połączeniu z ich premierą.

(Informacja prasowa)

Dowiedz się więcej na temat: Razer

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje