RAGE już się szlifuje

Matt Hooper, dyrektor projektowy z id Software, dał znać serwisowi CVG, że najnowsza strzelanina studia, RAGE, jest już na ostatniej prostej. Aktualnie trwają prace wykończeniowe.

id Software zapowiedziało premierę RAGE na późny okres przyszłego roku i jeśli wszystko pójdzie po myśli twórców, to tego terminu uda się bez problemu dotrzymać. Przynajmniej na razie wszystko idzie po ich myśli. W chwili obecnej autorzy "szlifują" grę.

"Większość rzeczy jest już obecna, ale to wielka gra z bardzo różnorodnym gameplayem. Kiedy popatrzysz na to wszystko - na walkę w pojazdach, sceny strzelania, złożone interakcje z NPC-ami czy minigry - zauważysz, że jest tego dużo i wszystko wymaga wiele czasu na dopracowanie" - powiedział wspomniany Hooper w wywiadzie dla CVG.

Reklama

Jak zwykle, w przypadku RAGE panowie z id Software mieli najwięcej problemów z technologią, czyli w tym przypadku z silnikiem id Tech 5. Dostosowanie jej tak, by gra wyglądała dobrze i działała płynnie na wszystkich trzech platformach (PC, X360, PS3), wymagało sporo czasu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy