Promuj transplantację i wygraj iPada

Do 25 listopada potrwa konkurs przygotowany przez Kampanię Społeczną Dawca.pl, polegający na propagowaniu wiedzy o transplantologii poprzez zabawę.

Organizacja poprosiła firmę Playsoft Agency, tworzącą gry i aplikacje na urządzenia mobilne oraz platformy społecznościowe o przygotowanie facebookowej gry, która miałaby uwrażliwić ludzi na ważny problem transplantologii i dawstwa organów.

"Trans-misja" to prosta gra na Facebooka, w której zadaniem gracza jest... zbieranie marzeń. Marzenia różnią się w zależności od tego, czy unoszące się na ekranie duchy dążą do życia ziemskiego, czy też do życia w niebie. I tak duch "ziemski" będzie chciał zagrać na konsoli, a duch unoszący się ku niebu marzy o tym, aby już nigdy nie musiał się golić.

Reklama

Takie pokazanie z przymrużeniem oka niezwykle istotnego problemu to kolejny etap konsekwentnej kampanii prowadzonej przez Dawcę.pl przy wykorzystaniu social mediów. Wcześniej, firma Playsoft Agency stworzyła dla organizacji dwie aplikacje na Facebooka, w których można było wirtualnie podarować narządy jednemu ze swoich znajomych.

"Wykorzystywanie mediów społecznościowych w realizacji tego typu inicjatyw przynosi znakomite rezultaty i pozwala na szybkie rozprzestrzenianie się promowanej idei w świadomości tysięcy użytkowników" - mówi Radek Adamczyk, Project Manager w firmie Playsoft Agency.

Gra dostępna jest pod adresem: apps.facebook.com/trans_misja/

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy