Praca producenta gier jest przerażająca?
W jednym z ostatnich wywiadów Cliff Bleszinski, główny projektant serii Gears of War, skomentował ostatnią wzmożoną aktywność hakerów i atak na PlayStation Network. Uważa, że przez to bycie developerem jest... "przerażające".
W wywiadzie udzielonym serwisowi Industry Gamers Cliff Bleszinski został zapytany o to, co sądzi o ataku hakerów na PlayStation Network.
"To zaj*biście ssie! Myślę, że walka z hakerami jest delikatną sprawą, ponieważ jeśli wkurzysz... nieodpowiednią grupę, mogą dostać się do twoich rzeczy i narobić niezłego bałaganu" - mówi Cliff Bleszinski
"To po prostu wstyd. Atak kosztował Sony ogromną ilość pieniędzy - znam developerów, którzy w jego wyniku nie mogli wystartować z testami beta swoich gier. Był to ogromny problem. Bycie twórcą gier jest więc dość przerażające, szczególnie jeśli mówimy o przyszłości związanej z siecią" - dodaje Bleszinski.
Jedyną firmą, która jak dotąd została oszczędzona przez hakerów jest Microsoft. Według Bleszinskiego, gigant z Redmond może zawdzięczać to temu, że przychylnym okiem patrzył na tworzone przez użytkowników modyfikacje do Kinecta.
"Spójrzcie na Microsoft i w jaki sposób jego przedstawiciele postrzegali haki Kinecta - byli ich zwolennikami" - projektant serii Gears of War.
Przeczytaj także o aferze w firmie odpowiedzialnej za produkcję L.A. Noire