Pierwsze szczegóły dotyczące RPG-a South Park

Na łamach magazynu Game Informer opublikowano dość sporą dawkę informacji na temat RPG-a opartego na kultowym serialu "South Park".

Kilka dni temu pisaliśmy, że studio Obsidian (twórcy Dungeon Siege, Fallout: New Vegas czy Star Wars: The Old Republic) pracuje nad RPG-iem na podstawie rysunkowego, obrazoburczego serialu "South Park". Teraz poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat tej produkcji.

W grze wcielimy się w jedno z dzieci mieszkających w South Park. Zaczniemy od zabawy z rówieśnikami z sąsiedztwa, która zakończy się wstępem do wielkiej przygody. Główny protagonista będzie cichym bohaterem. Zażyczyli sobie tego autorzy scenariusza, sami Trey Parker i Matt Stone, kreatorzy "South Park".

Reklama

Nasz bohater będzie reprezentował jedną z pięciu klas postaci: czarodzieja, paladyna, poszukiwacza przygód, łobuza lub... piąta profesja nie jest jeszcze znana, wiadomo tylko, że stworzy ją Cartman i będzie bardziej niekonwencjonalna. Protagonista będzie wyposażony w smartfon, który będzie służył jako menu, z którego uzyskamy dostęp do rozmaitych danych, m.in. dotyczących naszych przyjaciół i relacji z miejscowymi frakcjami.

Ważną częścią gry będą walki, które będą się toczyły w turach. Ich mechanika ma przypominać produkcje z serii Paper Mario oraz Mario & Luigi. Nasz bohater będzie mógł skorzystać zarówno z broni kontaktowej, jak i dystansowej, a także przyzywać na pole bitwy pomocników.

Podczas zabawy będziemy wykonywać różnorodne questy, ale sporo czasu spędzimy na samym eksplorowaniu miasteczka. Gra powstaje w oparciu o silnik, który został wykorzystany w Dungeon Siege III, i ma zostać przedstawiona w dwóch wymiarach (albo przynajmniej w imitacji 2D).

Wcześniej czytaliśmy, że gra może nosić tytuł South Park: The Game, ale nie jest to jeszcze pewne. Jej premiera ma się odbyć w przyszłym roku, prawdopodobnie na wszystkich najważniejszych platformach.

Polska otwiera się na rozrywkowe potrzeby pań

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ride
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy