PC-towi giganci przestali być innowacyjni?

Razer od jakiegoś czasu stara się tchnąć nowe życie w granie na PC-tach. Kolejnym tego objawem jest ujawniony na tegorocznym Consumer Electronics Show tablet Fiona pozwalający uruchamiać najnowsze gry z komputerów.

W jednym z wywiadów prezes firmy stwierdził, że największą wadą rynku PC jest to, że branżowi giganci przestali być innowacyjni.

Min-Liang Tan, prezes i współzałożyciel Razera, w rozmowie z Kotaku stwierdził, że jego firma jest jedną z nielicznych, która stara się rozwijać PC-ty. Według niego, wielkie firmy przestały wprowadzać na tej platformie innowacje.

"PC-towi giganci przestali być innowacyjni i pozostaliśmy sami, dzierżąc w ręku małą flagę. Jestem tym zmęczony. Chciałbym, żeby inne koncerny coś z tym zrobiły. Wierzę, że moglibyśmy zrobić coś razem. Nawet jeśli te firmy nadal odcinałyby się od naszych działań, chciałbym aby ich prezesi przyszli do mnie i powiedzieli: 'Chłopaki, macie jaja'" - mówi Min-Liang Tan.

Reklama

"Właśnie otrzymaliśmy 50 milionów dolarów na badania i rozwój, nie jesteśmy więc osamotnieni w naszej walce mającej na celu wprowadzanie do tej branży innowacji. Ludzie chcą zobaczyć, jak odnosimy sukces. Gracze PC-towi są pasjonatami. Dlatego kochają nas lub nienawidzą" - kontynuuje prezes i współzałożyciel Razera.

"Kiedy ostatnio istniała w branży tak zaangażowana firma, jak my? Nie mówimy, że granie na PC nie jest martwe tylko dlatego, że ujawniliśmy kilka nowych produktów. Mówimy tak dlatego, że dopóki będziemy działać, będziemy starali utrzymać się ten rynek przy życiu. To właśnie nasza pasja. To właśnie robimy" - dodaje Min-Liang Tan.

Tan dodał też, że nie boi się konkurencji w przypadku, gdyby któraś firma poszłaby śladem Razera i zaczęła inwestować w rynek PC. Dzięki temu tworzenie nowych produktów stałoby się łatwiejsze, ponieważ rywalizacja zmniejsza koszty produkcji. Szkoda tylko, że drogi tablet nie jest chyba najlepszym sposobem na ożywienie branży PC...

Dowiedz się więcej na temat Projectu Fiona

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy