Reklama

Operacja plastyczna dla Windows Live Marketplace

Games for Windows Live Marketplace - pecetowy odpowiednik Xbox Live Marketplace umożliwiający kupowanie gier w wersji elektronicznej - nie jest tak popularne, jak Steam.

Szykowana poważna aktualizacja usługi raczej nie zmieni tego stanu rzeczy, ale wprowadzi kilka użytecznych funkcji. Na łamach serwisu Joystiq Peter Orullian, odpowiedzialny za cyfrową dystrybucję poprzez Xbox Live, ujawnił, że 15 listopada Games for Windows Live Marketplace przejdzie poważną metamorfozę.

Nowa wersja usługi ma być bardziej przyjazna klientom. Jedną z ważniejszych zmian będzie umożliwienie dokonywania transakcji poprzez stronę internetową serwisu - dzięki temu, by kupić dodatek, czy grę nie trzeba będzie korzystać z dedykowanej aplikacji. Istotne jest, że nie trzeba będzie posiadać punktów MSP, by nabyć daną produkcję - zakupu będzie można bowiem dokonać równie dobrze za pomocą karty kredytowej.

Reklama

Innymi nowościami będzie wprowadzenie systemu oceniania pozycji dostępnych w usłudze, choć element ten nie będzie dostępny w dniu premiery nowej wersji Games for Windows Marketplace. Microsoft planuje także oferowanie różnych bonusów dla osób zamawiających gry przed premierą oraz organizowanie promocji i wyprzedaży. W tym ostatnim przypadku warto będzie zwrócić uwagę na znane z Xboksa 360 cotygodniowe akcje Deal of the Week, w trakcie których znacząco zostanie obniżona cena określonych produkcji, czy DLC (np. związanych z zombie).

"To jest mój cel: rozwijać sklep i pomagać graczom znaleźć gry, na których im naprawdę zależy" - tłumaczy Peter Orullian.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy