OnLive z grafiką na poziomie pre-renderowanych animacji

Mocne słowa. Steve Perlman, twórca usługi OnLive umożliwiającej streamowanie gier przez sieć, w jednym z wywiadów stwierdził, że będzie ona w stanie wygenerować grafikę na poziomie... "filmowego" zwiastuna Batman: Arkham City.

Steve Perlman w rozmowie z serwisem Eurogamer wyjaśnił, że OnLive jest w stanie wygenerować grafikę znaną z pre-renderowanych animacji. A to dzięki potężnym serwerom, które będą uruchamiać poszczególne gry.

"Ludzie widzieli zwiastun Batman: Arkham City, a jakość nagrania była porównywalna z filmem. Wiele osób nie siedzących w branży myśli, że wystąpili w nim żywi aktorzy, ale oczywiście został on wygenerowany komputerowo. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę obecne konsole lub nawet sprzęty planowane na 2012 rok, nie ma szans, by wygenerowały cokolwiek takiego jak na trailerze w czasie rzeczywistym" - mówi Steve Perlman.

Reklama

"Możemy jednak wygenerować coś takiego w czasie rzeczywistym za pomocą centrów danych porozmieszczanych na tysiącach serwerów i wcale nie trzeba posiadać do tego potężnych systemów chłodzenia. Taki poziom realizmu jak z trailera Batman: Arkham City ludzie otrzymają wraz z nowymi grami i OnLivem. Kiedy wydawcy zainwestują w to, aby ich produkcja tak dobrze wyglądała, będzie ona dostępna tylko za pośrednictwem naszej usługi. Nie będzie jej można dystrybuować standardowo, ponieważ będzie ona zbyt wymagająca dla sprzętu. Będzie to nowy standard dla gier. Jesteśmy tym podekscytowani" - dodaje Perlman.

A oto - dla przypomnienia - wspomniany trailer, na który powołuje się Perlman:

Przekonaj się, czy OnLive stanowi realne zagrożenie dla stacjonarnych konsol

CDA
Dowiedz się więcej na temat: grafika | OnLive
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy