O współpracy level77 i Impaktu słów kilka...

Od premiery trzeciej odsłony serii Diablo lat minęło dokładnie czternaście dni. W tym czasie liczba egzemplarzy Diablo III sprzedała się w zastraszającym tempie.

Gra osiągnęła rekord sprzedażowy na poziomie 6,3 milionów egzemplarzy w ciągu pierwszego tygodnia. To absolutny hit. Podobnie zresztą jak sama premiera gry w Polsce, która odbyła się w nocy z 14 na 15 maja. Okazuje się, że była to jedna z najlepszych premier w całej Europie. Nie zawiedli organizatorzy i fani. Tych ostatnich było około trzech tysięcy.

Tak wielkie wydarzenie w branży gier komputerowych musi przynosić efekty również na płaszczyźnie biznesowej. Przecież przy tak dużej liczbie ludzi, firm, organizacji i mediów jest sporo możliwości zawarcia interesujących znajomości, które mogą zaowocować w przyszłości.

Reklama

Jak się okazuje nie trzeba było długo czekać. Efektem wspólnej współpracy przy premierze Diablo III, partnerzy imprezy Level77 i oficjalny dystrybutor firmy SteelSeries w Polsce Impakt Sp. z o.o, postanowili nawiązać współpracę. Będzie ona polegała na wspólnej wymianie produktów. Dzięki temu od dzisiaj najnowsze koszulki z kolekcji Diablo III będą dostępne również w ofercie firmy Impakt.

Z kolei firma Level77 wejdzie w posiadanie niepowtarzalnych akcesoriów "lekkich" związanych z grami komputerowymi.

"To absolutna nowość ponieważ nigdy wcześniej nie poszerzaliśmy swojej oferty w takim zakresie. Jednak relację, które udało się nam nawiązać podczas premiery Diablo ze spółką Impakt skłoniły nas do tego aby poszerzyć asortyment o tak fantastyczne produkty SteelSeries dostarczane przez spółkę Impakt" - powiedział Mariusz Szubelski z Level77.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy