Nowe marki również w planach EA

Zainteresowanie firmy Electronic Arts nowymi markami nie spadnie zbyt mocno - zapewnił Jeff Brown.

Gwarantem swobody finansowej mają być sprawdzone serie firmy.

Niedawno John Riccitiello z Electronic Arts powiedział, że jego firma skupi się w najbliższym czasie na kontynuacjach popularnych serii wydawniczych. Okazuje się, że amerykański gigant nie zamierza wcale rezygnować z równoległego wprowadzania na rynek nowych marek. W jednym z wywiadów mówił o tym Jeff Brown.

"Pracujemy nad Dante's Inferno, Dragon Age'em i innymi nowymi grami - zarówno już ogłoszonymi, jak i niezapowiedzianymi" - wyliczał Brown. "Nie zaobserwujecie znacznego spadku w pojawianiu się nowych marek" - dodał.

Reklama

Nie zmienia to jednak faktu, że o sile "Elektroników" na przestrzeni najbliższych miesięcy stanowić będą kontynuacje znanych już tytułów. Brown przekonywał, że taka polityka wydawnicza jest niezbędna, by zapewnić płynność finansową. "Możemy podjąć ryzykowne kroki, gdyż jesteśmy przekonani, że nasze hity wygenerują zadowalające przychody. Będzie to dla nas swego rodzaju zabezpieczenie" - powiedział Brown.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | firmy | Electronic Arts | brown
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy