Nowe Call of Duty dla szerszej grupy odbiorców

Thomas Tippi z Activision zapowiedział, że celem tworzonej przez Sledgehammer Games odsłony serii jest poszerzenie grupy odbiorców.

Nad rozwojem serii Call of Duty pracują obecnie trzy zespoły. Pierwsze to Infinity Ward, które będzie pracowało nad nową odsłoną Modern Warfare. Drugie to Treyarch, przygotowujące kolejną część Call of Duty na jesień tego roku. A trzecie to właśnie Sledgehammer Games, które zajmuje się czymś zupełnie nowym i zaskakującym.

To, co ma nas przede wszystkim zaskoczyć, to gatunek. Produkcja Sledgehammer nie będzie klasycznym FPS-em, a przygodową grą akcji. Co to oznacza, trudno powiedzieć. Teraz jednak dostaliśmy kolejny fragment układanki - Tippi powiedział, że tajemnicze Call of Duty jest tworzone z myślą o szerszym gronie odbiorców niż dotychczasowe odsłony serii.

Reklama

Co to może oznaczać? Wielu graczy i branżowych komentatorów spodziewa się, że Activision może zaprezentować nam coś, co będzie łatwe, lekkie i przyjemne.

Czyli na przykład coś w stylu Lara Croft and the Guardian of Light.

Premiera omawianego Call of Duty dopiero w przyszłym roku. Jednak na pewno jeszcze w tym pojawi się szereg nowych informacji na jego temat.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy