Need for Speed: Hot Pursuit w "ruchu"

Zwiastun gry Need for Speed: Hot Pursuit, jaki EA opublikowało w trakcie swojej konferencji na gamescomie, nie wnosił tak naprawdę niczego nowego do naszego stanu wiedzy i podekscytowania tym tytułem.

To co pokazano na samej prezentacji, to co innego. Prezentacja rozpoczęła się wprowadzeniem i wyjaśnieniem na czym polega Autolog, moduł społecznościowy Need for Speed: Hot Pursuit, który w czasie rzeczywistym śledzi dokonania znajomych gracza i motywuje do rywalizacji z nimi.

Potem ten "ścigałkowy Facebook" został użyty do tego, by znaleźć wyścig, w którym możemy wyprzedzić kumpla. A jeszcze potem zaczęło się owo "wyprzedzanie".

Zwiastun gry Need for Speed: Hot Pursuit:

Reklama

Aż chce się złożyć pre-order, prawda? Przypominamy - limitowana edycja Need for Speed Hot Pursuit (w cenie wersji normalnej) dostępna będzie dla osób, które złożą zamówienie przedpremierowe na grę. Znajdziemy w niej sześć nowych samochodów, z których skorzystać będzie można od razu po zainstalowaniu produkcji - Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500, Audi TT RS Coupé, Chevrolet Camaro SS, Porsche Cayman S oraz Dodge Challenger SRT8. Dwa pierwsze auta pojawią się tylko w limitowanej wersji, podczas gdy pozostałe dostępne będą także w wydaniu standardowym, ale gracze będą musieli odblokować je wraz z postępami w rozgrywce.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy