Nazwij dziecko smoczym imieniem i wygraj nagrody

To ci "żart". Na oficjalnym blogu Bethesdy pojawił się wpis, w którym wiceprezes firmy, Pete Hines, zaprasza wszystkich przyszłych rodziców do wzięcia udziału w "każualowym queście".

Cel? Nazwanie dziecka urodzonego w dniu premiery The Elder Scrolls V: Skyrim smoczym imieniem. Twórcy zaznaczają jednak, że nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za skutki wykonania zadania...

"Każualowy quest" polega na... poczęciu dziecka (a "nasionko" trzeba zasiać właśnie teraz, by urodziło się ono 11 listopada tego roku - a więc w dniu premiery The Elder Scrolls V: Skyrim), któremu trzeba potem nadać imię... Dovahkiin, co w smoczym języku oznacza Dragonborn (tak nazywa się główny bohater gry). Za osiągnięcie celu twórcy produkcji obiecują specjalne "nagrody".

Reklama

Twórcy zdają sobie jednak sprawę z ewentualnych konsekwencji i możliwości "zniszczenia życia" dziecka. Dlatego też zaznaczają, że za skutki wykonania zadania nie ponoszą żadnych odpowiedzialności. Jak piszą: "Żadna nagroda za wykonanie tego questa nie będzie ostatecznym usprawiedliwieniem potencjalnych złośliwości, których twoje dziecko może doświadczyć - i najpewniej doświadczy - przez całe życie. Bethesda Softworks nie ponosi odpowiedzialności za wasze rodzicielstwo. Możesz zdobyć punkty doświadczenia za wykonanie tego zadania, ale nie będziesz przejmował się pracą o trzeciej nad ranem czyli opieką nad dzieckiem. Wykonanie tego questa może również zaowocować zmniejszeniem chęci do grania i/oraz funkcji ludzkich. Skonsultuj się z przyjaciółmi przed podjęciem się tego zadania. Choć może nie rozpocząć się ono w więzieniu, prawdopodobnie tam się skończy."

Cały konkurs to oczywiście nic innego, jak tylko żart, o czym świadczy chociażby powyższa notka o braku odpowiedzialności. To jednak nie pierwsze tego typu przedsięwzięcie. W 2002 roku firma Acclaim, wydawca Turok: Evolution, oferowała - tym razem całkiem serio - 10 tysięcy dolarów osobom, które nadadzą dziecku urodzonemu 1 września imię Turok.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy