Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Najdroższy dodatek do gry w historii

Peter Molyneux, jeden z najważniejszych twórców gier w historii, ujawnił szczegóły najnowszego projektu studia 22 Cans, z którym obecnie jest związany.

Jeden z dodatków DLC do Curiosity będzie kosztował, uwaga, 50 tysięcy funtów! Curiosity będzie niezależną grą logiczną, która ukaże się na pecetach i urządzeniach mobilnych w ciągu najbliższych sześciu tygodni.

Reklama

Będzie to pierwsza z 22 produkcji-eksperymentów, które pomogą ukształtować ostateczny projekt gry, którą były szef studia Lionhead zamierza zaprezentować światu za dwa lata.

W wywiadzie dla New Scientist Molyneux powiedział, że wszyscy gracze Curiosity zostaną zamknięci w wirtualnym pokoju, w którym znajdować się będzie czarny sześcian. Zadaniem graczy będzie rozbić sześcian i dotrzeć do jego środka.

W tym celu trzeba będzie uderzać w ściany kostki, co spowoduje pęknięcia. Sześcian zostanie w końcu rozbity, ujawniając "coś naprawdę niezwykłego, absolutnie unikalnego" - stwierdził deweloper. Jednakże tylko jedna osoba, która wykona uderzenie ostatecznie przełamujące ściany kostki, będzie mogła to zobaczyć.

"Będziemy polegać całkowicie na serwisach społecznościowych" - stwierdził Molyneux.

"W jaki sposób ta osoba udowodni, że to właśnie jej się udało? Jak przekaże to całemu światu? Ten aspekt eksperymentu już sam w sobie jest szalenie interesujący" - dodaje Molyneux.

Jakiś czas przed rozbiciem kostki gracze będą mieli możliwość zakupu specjalnego dłuta, które zwiększy siłę uderzenia. Narzędzia będą się od siebie znacznie różnić.

Dłuto wykonane z żelaza, w cenie pięciu pensów, wzmocni siłę uderzenia dziesięciokrotnie. Najdroższe dłuto będzie diamentowe. Dzięki niemu uderzymy w sześcian 100 tysięcy razy mocniej. Cena? 50 tysięcy funtów! W sprzedaży znajdzie się tylko jedno takie narzędzie.

"To szalona kwota, wiem o tym" - stwierdził brytyjski deweloper.

"Pamiętajmy jednak, że eksperyment nie polega na zarobieniu jak największej ilości pieniędzy. To test z zakresu, nazwijmy, psychologii monetyzacji" - zakończył swoją wypowiedź Molyneux.

Ghost Recon: Future Soldier: Poślizg wersji PC

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje