Najbardziej uzależniająca gra MMO?

Po czym poznać, że stworzyłeś dobre MMO?

Do sądu trafia pozew, w którym zostajesz oskarżony o to, że w związku z twoją grą powód "nie jest w stanie funkcjonować, ubierać się, ubierać się, kąpać i rozmawiać z rodziną".

Sprawa rozstrzygana będzie w USA, powodem jest Craig Smallwood z Hawajów. Twierdzi on, że od 2004 do 2009 roku spędził w wierualnym świecie Lineage II aż 20 tysięcy godzin, w związku z czym stracił możliwość "normalnego funkcjonowania, ubierania się, kąpania, i komunikowania z rodziną i przyjaciółmi".

Reklama

Wina NCSoftu polega na tym, że firma stworzyła grę o dużym potencjalne uzależniającym, a sam Craig nie został ostrzeżony, że Lineage II grozi uzależnieniem, bo jakby wiedział, to "nie zacząłby w to grać". Dokładniej: "NCSoft powstrzymał się od ostrzeżenia lub przekazania adekwatnej informacji powodowi i innym graczom Lineage II, na temat niebezpiecznych cech charakterystycznych tej produkcji, a także na temat właściwych i bezpiecznych zasad korzystania z niej".

Teraz domaga się od NCSoftu odszkodowania finansowego.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy