Modern Warfare 3: 6,5 miliona kopii w ciągu doby

Activision Blizzard ujawniło pierwsze dane dotyczące sprzedaży Call of Duty: Modern Warfare 3. Zgodnie z oczekiwaniami, nowa odsłona serii po raz kolejny pobiła pod tym względem wszelkie rekordy.

Jak poinformowali przedstawiciele Activision Blizzard, w ciągu pierwszych dwudziestu czterech godzin od premiery Call of Duty: Modern Warfare 3 w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych sprzedało się w liczbie ponad 6,5 miliona egzemplarzy, generując 400 milionów dolarów przychodu (dla porównania Call of Duty: Black Ops zarobiło w tym samym okresie 360 milionów dolarów).

Tym samym gra stała się największą premierą rozrywkową wszech czasów. Trzeci rok z rzędu nowa odsłona CoD-a ustanowiła więc rekord sprzedażowy.

"Wierzymy, że premiera Call of Duty: Modern Warfare 3 jest największym debiutem rozrywkowym wszech czasów na wszystkich mediach, a osiągnęliśmy ten wynik tylko w dwóch państwach. Nie ma innej marki rozrywkowej, która ustanowiłaby rekord otwarcia trzeci rok z rzędu. Dotychczasowa sprzedaż gier z serii Call of Duty przewyższyła dochody z Gwiezdnych Wojen i Władcy Pierścieni - dwóch najpopularniejszych cykli rozrywkowych wszech czasów" - mówi Bobby Kotick, prezes Activision Blizzard.

Reklama

"Call of Duty jest czymś więcej niż grą - to część popkultury. To produkcja, którą kochają fani, ale też przyciąga do gier nowe osoby. To najbardziej intensywne, pełne adrenaliny doznanie rozrywkowe. Chciałbym podziękować naszym niesamowitym zespołom w Infinity Ward i Sledgehammer Games za zrobienie tak świetnej gry. Ale przede wszystkim pragnę podziękować milionom naszych fanów na całym świecie. Zrobiliśmy to dla was" - dodaje Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing.

Koncern poinformował także, iż z okazji trwającego dziś w USA Dnia Weterana przeznaczył 3 miliony dolarów na rzecz fundacji Call of Duty Endowment wspierającej żołnierzy, którzy zakończyli już służbę w amerykańskiej armii.

Zapowiedź czwartej odsłony serii Battlefield

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy