Medal of Honor trafia do sprzedaży!

Electronic Arts wprowadza jedną z najbardziej znanych marek do sklepów.

Electronic Arts poinformował, że gra Medal of Honor trafia do sprzedaży w sklepach całej Polski. Ten przygotowany wspólnymi siłami firm EA Danger Close oraz EA DICE produkt zwiastuje powrót EA do tematyki strzelanin z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby. Do zabawy zachęcają nagrodzony wieloma prestiżowymi nagrodami tryb multiplayer oraz oszałamiająco autentyczna kampania dla pojedynczego gracza.

Akcja gry osadzona została we współczesnych realiach wojennych i inspirowana jest prawdziwymi działaniami żołnierzy w Afganistanie. Medal of Honor powstał przy udziale Armii Stanów Zjednoczonych, jak również aktywnych i byłych członków elitarnej jednostki Tier 1. Medal of Honor dostarcza zupełnie nowy poziom autentycznych i interaktywnych doznań, inspirowanych opowiadaniami żołnierzy, którzy odbyli służbę w Afganistanie.

Reklama

Medal of Honor zyskał uznanie wielu krytyków, jak również fanów z całego świata, zwracając na siebie uwagę autentycznym środowiskiem walk, oprawą wizualną na najwyższym poziomie oraz wyróżniającym się przebiegiem rozgrywki. Oto niektóre wydarzenia i osiągnięcia związane z premierą gry Medal of Honor:

- Najszybciej sprzedająca się gra z serii Medal of Honor w ostatniej dekadzie

- Największa liczba pre-orderów w jedenastoletniej historii marki Medal of Honor

- Wydanie wspierane zakrojoną na szeroką skalę kampanią marketingową, obejmującą liczne spoty telewizyjne oraz billboardy w sześciu największych amerykańskich marketach

- Ponad 180 tysięcy fanów gry na Facebooku oraz ponad 25 tysięcy osób śledzących informacje na jej temat na Twitterze

- PeCetowa wersja beta gry pobiła o 41% rekord gry Battlefield: Bad Company 2 w liczbie jednocześnie zalogowanych użytkowników

- W testach trybu multiplayer gry Medal of Honor wzięło ponad milion użytkowników PlayStation 3, Xboksów 360 oraz komputerów osobistych. Dzięki dwóm otwartym beta-testom zadbano o maksymalne dopracowanie trybu sieciowej rozgrywki.

- Największe rozrywkowe wydarzenie października, które w oparciu o dane serwisu Boxofficemojo.com powinno przebić wyniki finansowe uzyskane przez kinowe premiery takich filmów jak "The Social Network", "Secretariat" czy "Och, życie".

- Na drodze do zdobycia nagrody dla najbardziej dochodowej marki związanej ze współczesnymi militariami.

- Wzrost popularności związanego z tematyką Medal of Honor teledysku zespołu Linkin Park, zatytułowany "Catalyst". Film obejrzany został już przez ponad 6.5 miliona użytkowników serwisu YouTube, stając się najchętniej oglądanym materiałem w dniach 1 i 2 sierpnia.

Akcja Medal of Honor po raz pierwszy w jedenastoletniej historii cyklu nie rozgrywa się w trakcie II Wojny Światowej, a przenosi gracza do ogarniętego wojną współczesnego Afganistanu. Fabuła gry śledzi poczynania niewielkiej grupki fikcyjnych bohaterów, wchodzących w skład Tier 1 Operators, czyli na wpół tajnej elitarnej jednostki wyselekcjonowanych żołnierzy pod dowództwem NCA (National Command Authority).

Jednostka Tier 1 podejmuje się wykonywania misji niebezpiecznych i skomplikowanych, z którymi mogą sobie poradzić jedynie elitarni żołnierze. Niezrównana autentyczność działań podejmowanych w trakcie kampanii dla pojedynczego gracza wspierana jest przez sieciowy tryb gry. Doczekał się on już między innymi nagrody serwisu GameSpy dla najlepszego multiplayera targów E3 2010, a dzięki dedykowanym serwerom i wielu elementom przygotowanym przez studio EA DICE zapewni bezproblemową rozgrywkę na światowym poziomie.

(Electronic Arts/Interia.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts | honor | medal | Medal of Honor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy