Manta Multimedia planuje rebranding marki

Firma Manta Multimedia, jeden z największych polskich dostawców sprzętu RTV / AGD / Multimedia, ujawniła plany rebrandingu marki.

"Manta Multimedia istnieje na rynku polskim od 1998 roku. W tym czasie firma przeszła olbrzymie zmiany - od małego dystrybutora akcesoriów komputerowych do jednego z największych dostawców sprzętu RTV, AGD i multimediów, a już wkrótce również producenta telewizorów 3D LCD, które będą powstawały w Polsce" - powiedział Bogdan , CEO Manta Multimedia.

"Firma ma świetną kadrę, w pełni wdrożony system ERP, certyfikaty ISO oraz własne patenty. Zmieniliśmy filozofię doboru sprzętu do naszej oferty. Atutem Manty jest nadal cena i funkcjonalność, jednak produkty są wybierane znacznie staranniej niż dotychczas. Te z bardzo niską ceną trafiły do submarek Hawk i Shark, zaś te z logo Manta przechodzą długą drogę testów pod kątem funkcjonalności i jakości, a do tego odznaczają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi" - stwierdził Wiciński.

Reklama

"Chcemy, aby również nasi klienci dostrzegli te zmiany, dlatego już niedługo Manta będzie miała nowe logo, stronę www, a produkty zyskają nowe projekty pudełek" - dodał Wiciński.

Założona w 1998 roku Manta Multimedia to jeden z największych dostawców sprzętu RTV, AGD i multimediów w Polsce. Już niedługo firma rozpocznie produkcję telewizorów 3D LCD oraz LED w polskiej fabryce. Na rok 2012/2013 planowane jest uruchomienie własnego centrum dystrybucji w Polsce. Więcej informacji na temat zmian w firmie oraz nowych produktów już wkrótce.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy