Kontrowersyjne zabezpieczenia w grze Scrolls
Studio Mojang ujawniło nowe informacje o swoim drugim - po Minecrafcie - projekcie, czyli Scrolls.
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra ukaże się nie tylko na PC, a w wersji komputerowej wymagać będzie stałego połączenia z internetem w trakcie rozgrywki.
Jak ujawnili przedstawiciele Mojang, prace nad Scrolls trwają od marca tego roku. Gra - w przeciwieństwie do Minecrafta - oparta będzie na silniku Unity. To ważna informacja - pozwala on bowiem tworzyć produkcje mutliplatformowe.
I właśnie taki cel przyświeca ekipie Notcha - wydanie Scrolls na kilku platformach sprzętowych, choć nie sprecyzowano dokładnie jakich.
Natomiast Jakob Porser, współzałożyciel Mojang, wyjawił, że gra do zabawy z AI w trybie dla pojedynczego gracza wymagać będzie stałego połączenia z siecią.
Jest to dość zaskakująca informacja - szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, jak Notch krytykował zastosowanie podobnych zabezpieczeń w produkcjach Ubisoftu.
Poniżej z kolei znajdziecie nowy gameplay Scrolls pochodzący z imprezy MineCon: