Konkurs tylko dla odważnych

Weź udział w naszym konkursie i zmień bieg historii.

Tuż przed nowym rokiem nastąpiła premiera gry World War 2 Time of Wrath , która to stanowi kontynuacje ciepło przyjętej strategii World War 2: Road to Victory, przenoszącej graczy na fronty II wojny światowej. Z tej okazji wraz z dystrybutorem gry, firmą Wastelands Interactive pragniemy zaprosić was do konkursu, w którym do wygrania jest 10 gier World War 2: Time of Wrath.

O grze:

Time of Wrath to globalna strategia rozgrywająca się w czasie drugiej wojny światowej.

Gracz ma możliwość przejęcia kontroli nad dowolnym Państwem lub ich kombinacją, na przykład może kontrolować tylko Wielką Brytanię lub wszystkie państwa walczące po stronie Aliantów.

Reklama

Na wiernie odwzorowanej mapie Europy, płn. Afryki i Bliskiego Wschodu, wszystkie armie zostały rozmieszczone z wykorzystaniem historycznych map sztabowych tak aby jak najwierniej odwzorować sytuację militarną dla każdej z czterech kampanii.

Time of Wrath ze względu na swoją skalę umożliwia obok przeprowadzenia rozgrywki zgodnie z wydarzeniami znanymi z historii także sprawdzenie co by było gdyby, a to dzięki decyzjom podejmowanym przez gracza i przez AI.

O sile rozgrywki stanowi łatwy do opanowania interfejs oraz przejrzyste zasady, dzięki czemu wraz z możliwością dopasowania poziomu trudności dla każdego państwa biorącego udział w rozgrywce Time of Wrath jest pozycją skierowaną zarówno dla doświadczonych graczy oraz dla osób, dla których będzie to pierwsze zetknięcie z grami strategicznymi.

Zasady konkursu:

Aby wziąć udział w naszej zabawie wystarczy wysłać SMS na numer 7152 o treści GRY.

Koszt wysłania SMS -a wynosi 1,22 z VAT.

Konkurs przeznaczony dla abonentów wszystkich sieci komórkowych w Polsce.

Więcej szczegółów na temat tego konkursu znajdziecie w naszym regulaminie.

Nagrody:

Na szczęśliwych zwycięzców czeka 10 gier World War 2: Time of Wrath na PC.

Sponsorem nagród jest firma Wastelands Interactive.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: konkursy | konkurs
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama