Komentarz odnośnie wycieku informacji o Modern Warfare 3
Choć do premiery Call of Duty: Modern Warfare 3 pozostało jeszcze sporo czasu, twórcy ze studia Infinity Ward obiecują, że wsparcie gry po jej debiucie będzie "główną" rzeczą, na jakiej się skupią.
Ponadto szef Activision Publishing odniósł niedawnego gigantycznego wycieku informacji o produkcji, twierdząc... że był on pomocny.
Robert Bowling ds. kontaktów ze społecznością graczy w Infinity Ward został zapytany przez jednego z fanów za pośrednictwem Twittera o "wyjątkowe wsparcie" i "stałe patche" po premierze Call of Duty: Modern Warfare 3.
"Jest to główna rzecz, na jakiej ja i reszta ekipy się skupiamy, odkąd otrzymaliśmy opinie o Modern Warfare 2" - stwierdził Bowling.
Tymczasem w rozmowie z serwisem Joystiq Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, odniósł się do niedawnego, gigantycznego wycieku informacji o Call of Duty: Modern Warfare 3, w którym znalazł się m.in. szczegółowy opis fabuły.
"Byłoby naprawdę zbyt prosto przejmować się wyłącznie tym wyciekiem i dochodzeniem, jak do tego doszło, oglądać się wstecz. Nie zawsze możesz mieć pod kontrolą terminy, sposób prowadzenia dialogu z fanami - musisz działać swobodnie w dzisiejszych, pędzących szybko czasach. To jedna z rzeczy, która odróżnia dobry marketing od świetnego. Uważam, że udało nam się przekształcić kryzys w szansę" - powiedział Hirshberg.
Tuż po wycieku Activision wraz z Infinity Ward opublikowało cztery krótkie teasery zapowiadające Call of Duty Modern Warfare 3. Gdy mleko się rozlało, nie było sensu dalej ukrywać istnienia gry. To jednak nie jedyny scenariusz, który rozważano.
"Były brane pod uwagę różne zdania i opinie po wycieku. Od nie róbmy niczego; działajmy zgodnie z planem; będzie to dla nas cios aż po to, co zrobiliśmy" - dodaje prezes Activision Publishing.
Opłaciło się - filmy obejrzano w serwisie YouTube w sumie 3 miliony razy w ciągu pierwszych 48 godzin (obecnie licznik wskazuje 4,5 miliona wyświetleń). Dla porównania - w podobnym okresie pierwsze trailery Modern Warfare 2 i Call of Duty: Black Ops obejrzano odpowiednio 61 i 89 tysięcy razy.