Kolejny Assassin's Creed w drodze

Niedawno prezes Ubisoftu Yves Guillemot potwierdził, że - wbrew wcześniejszym założeniom - w 2011 pojawi się nowa odsłona Assassin's Creeda.

Jeden z przedstawicieli firmy w wywiadzie udzielonemu serwisowi MCV stwierdził, że będzie to kolejna "duża" gra z asasynami. Geoffroy Sardin, szef marketingu na terenach krajów EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), oznajmił, że w przyszłym roku na rynku ukaże się nowa, pełnoprawna część Assassin's Creeda.

"Tak, Yves Guillemot wspomniał o grze w trakcie spotkania z inwestorami - więcej informacji zostanie ujawnionych wkrótce. Ale mogę powiedzieć, że w przyszłym roku będziemy mieć kolejnego dużego Assassin's Creeda" - wyjaśnia. Jeszcze niedawno twórcy serii z Ubisoft Montreal zarzekali się, że w 2011 na pewno nie zostanie wydana nowa produkcja z asasynami.

Reklama

Biorąc jednak pod uwagę wyniki sprzedaży wydanego w ubiegłym tygodniu Assassin's Creed: Brotherhood zmiana decyzji nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. Jak mówi Sardin, w samej Europie nowe przygody Ezio rozeszły się w liczbie miliona egzemplarzy. Oznacza to, że produkcja jest najszybciej sprzedająca grą na Starym Kontynencie w historii Ubisoftu. W sumie sprzedano 20 milionów kopii gier z serii Assassin's Creed. Przewiduje się, że do końca 2011 roku wynik ten będzie wynosił 30 milionów egzemplarzy.

Według Sardina, źródłem sukcesu jest wprowadzenie do cyklu trybu multiplayer. Aż 60 procent osób, które nabyły Assassin's Creed: Brotherhood gra po sieci. Co ważne, większość z nich nie miała wcześniej styczności z poprzednimi częściami serii.

"Multiplayer przyciąga nowych graczy - kiedy śledzimy, kto bawi się po sieci, możemy zobaczyć, że niektórzy pierwszy raz mają do czynienia z serią" - tłumaczy. "To pierwszy raz, kiedy wprowadziliśmy tak duży tryb sieciowy do gry akcji - ale widzimy, że ludzie grają bardzo często i regularnie, a więc multi im się podoba. Aktywność na forach jest bardzo zadowalająca" - dodaje Sardin.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: w drodze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy