Joy Kingdom: Graj na Facebooku, pomagaj zwierzętom

Soja Studios wsławiło się stworzeniem gry WeTopia, która od listopada zeszłego roku zarobiła około miliona dolarów, z czego 500 tysięcy przeznaczono na cele charytatywne (m.in. lekarstwa i opiekę medyczną dla bezdomnych dzieci).

Grając w ich nową produkcję, Joy Kingdom, będziecie mogli pomóc... zwierzętom. Pomysł na Joy Kingdom jest prosty.

Gracze zajmują się tym, co zwykle robi się w grach na Facebooku, czyli sadzeniem i zbieraniem plonów, a także przyciąganiem do swojego świata i karmieniem zwierząt.

W tym czasie Soja Studios zarabia na reklamach i mikrotransakcjach pozwalających przyspieszyć np. czas zbierania przedmiotów potrzebnych do zwabienia bizona i oddaje połowę zarobków na cele charytatywne. W tym wypadku - przeróżne fundacje i schroniska zajmujące się zwierzętami.

Reklama

Joy Kingdom nie jest ani ładne, ani porywające w rozgrywce. Jednak w przeciwieństwie do większości produkcji na Facebooku grając w to nie czuje się depresyjnego świstu marnowanego czasu.

Film promujący gre Joy Kingdom:

Twórcy World of Warcraft polecają tę grę. Warto czekać?

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy