Joy Kingdom: Graj na Facebooku, pomagaj zwierzętom
Soja Studios wsławiło się stworzeniem gry WeTopia, która od listopada zeszłego roku zarobiła około miliona dolarów, z czego 500 tysięcy przeznaczono na cele charytatywne (m.in. lekarstwa i opiekę medyczną dla bezdomnych dzieci).
Grając w ich nową produkcję, Joy Kingdom, będziecie mogli pomóc... zwierzętom. Pomysł na Joy Kingdom jest prosty.
Gracze zajmują się tym, co zwykle robi się w grach na Facebooku, czyli sadzeniem i zbieraniem plonów, a także przyciąganiem do swojego świata i karmieniem zwierząt.
W tym czasie Soja Studios zarabia na reklamach i mikrotransakcjach pozwalających przyspieszyć np. czas zbierania przedmiotów potrzebnych do zwabienia bizona i oddaje połowę zarobków na cele charytatywne. W tym wypadku - przeróżne fundacje i schroniska zajmujące się zwierzętami.
Joy Kingdom nie jest ani ładne, ani porywające w rozgrywce. Jednak w przeciwieństwie do większości produkcji na Facebooku grając w to nie czuje się depresyjnego świstu marnowanego czasu.
Film promujący gre Joy Kingdom: