Jaka będzie FIFA 12?

Angielska edycja magazynu Official PlayStation Magazine opublikowała rozmowę z Davidem Rutterem, producentem serii FIFA, który ujawnił kilka szczegółów na temat kierunku, w jakim jego zespół będzie zmierzał pracując nad grą FIFA 12.

Czego możemy spodziewać się w październiku? FIFA 12 ma przynieść "obszerną listę poprawek".

Poprawione zostanie AI zachowań zespołowych - zdaniem Ruttera system Personality Plus w FIFA 11 się udał, ale pozostali zawodnicy w drużynie nie do końca pamiętali, jakie są specjalności poszczególnych piłkarzy i np. nie zawsze dośrodkowywali na tego gracza, który dobrze główkuje.

Zmienią się stałe fragmenty gry - Rutter opowiada, że nie jest zadowolony z tego, że nie może zrobić "szybkiego wyrzutu z autu, nie może szybko wybrać gracza wykonującego rzut wolny". Jego zdaniem te elementy są "z poprzedniej generacji".

Reklama

Zmieni się najprawdopodobniej sposób wczytywania gry do pamięci, tak by zniknęły ekrany ładowania, Rutterowi nie podoba się bowiem, że "przerywają one rozgrywkę".

Ambicją zespołu odpowiedzialnego za FIFĘ 12 będzie dodanie do gry więcej "duszy" - a co dokładnie chodzi, najlepiej odda bezpośredni cytat z Ruttera: "Chodzi o te momenty, w których jeden z graczy wychodzi na boisko, by grać przeciw swojej dawnej drużynie i stadion zaczyna buczeć, a jego dawni koledzy bardziej agresywnie odbierają mu piłkę. Chodzi o to, by ludzie pomyśleli: 'Łał, FIFA rozumie nie tylko grę w piłkę nożną, ale i pasję oraz emocje, jakie za nią stoją'".

CDA
Dowiedz się więcej na temat: jacy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy