InSANE trafi do "wielkiego wydawcy"
Guillermo del Toro udzielił ciekawego wywiadu dziennikowi Toronto Sun, w którym znany reżyser odniósł się do projektów growych (i grami inspirowanych), w których bierze udział.
Czego dowiedzieliśmy się o trylogii InSANE i filmie Pacific Rim? Gra/trylogia InSANE, wielki "horrorystyczny" projekt reżysera, który miał być początkowo wydany przez THQ jest w chwili obecnej w zawieszeniu, ale Guillermo nie przerywa prac nad nim, szukając jednocześnie nowego wydawcy.
"Rozmawiamy z pewną wielką, wielką firmą. Nie mogę powiedzieć jaką, ale to jedna z tych największych (Może Ubisoft? Prezes francuskiego koncernu wyrażał zainteresowanie tytułami osieroconymi przez THQ - przyp. red). Naprawdę spodobała im się ta gra, to, co chcemy za jej sprawą osiągnąć" - mówi w Toronto Sun.
"Co prawda pewne jej elementy muszą zostać zaktualizowane, bo widziałem je już w innych grach, które właśnie się ukazały, ale to zawsze się zdarza. Natomiast esencja naszej gry, to stworzenie naprawdę wciągającej historii, w sposób jakiego jeszcze gracze nie doświadczyli. To wielkie wyzwanie" - dodaje del Toro.
W tym samym wywiadzie del Toro potwierdził, że w jego nowym filmie Pacific Rim (film nie ma jeszcze polskiej daty premiery, na świecie zadebiutuje 11 lipca) wykorzystano talent wokalny aktorki Ellen McLain (głosu GlaDOS z Portala), a głównym powodem jej wyboru było właśnie to, że del Toro "zakochał się" w jej roli właśnie w grze. Reżyser zastrzegł jednak, że w filmie głos sztucznej inteligencji będzie mniej GlaDOS-owaty, niż w pierwszym zwiastunie, który możecie zobaczyć poniżej:
Zwiastun filmu Pacific Rim: