Firma Innova ogłosiła kolejne plany dotyczące tego wydarzenia. Z myślą o fanach zgromadzonych w Polsce, przygotowano kilka udogodnień.
Innova zamierza intensywnie wspierać polskich fanów, w czym pomogą dwie rzeczy. Pierwsza z nich to zatrudnienie dedykowanych community managerów, którzy będą odpowiedzialni za kontakt na linii gracze - wydawca. Osoby te już pracują nad tym, aby zarówno start gry, jak i poprzedzające go miesiące, były pełne ciekawych wydarzeń i konkursów. Kolejna rzecz to program wsparcia stron fanowskich, dzięki któremu wszystkie osoby prowadzące strony związane z Lineage II, czy tematyce MMORPG, będą mogły uzyskać dostęp do informacji i materiałów przygotowanych z myślą o fanach.
"Nadchodząca premiera polskiej wersji Lineage II to wielkie wydarzenie, które wymaga ogromnych nakładów pracy od nas wszystkich. Zadaniem community managerów jest budowa społeczności skupionej wokół gry - wsłuchiwanie się w ich głosy, reagowanie na ich problemy i wspieranie wszelkie fanowskiej działalności. W przypadku Lineage II zadanie jest wyjątkowo wymagające, gdyż jest to tytuł o określonej pozycji na rynku i wiemy, że mnóstwo osób w Polsce jest do niego bardzo przywiązanych. Na szczęście mamy już sporo fajnych pomysłów, które mamy nadzieje przypadną do gustu wszystkim osobom. Pierwsze z nich ujawnimy już w przyszłym miesiącu" - mówi Anna Aristova, Community Manager w firmie Innova, odpowiadająca za terytorium Polski.
Na koniec warto też wspomnieć o dedykowanej polskim graczom pomocy technicznej, która zostanie udostępniona natychmiast po premierze gry. Dzięki niej, do uzyskania wsparcia nie będzie już wymagana znajomość języka obcego, a rozwiązanie problemu będzie mogło nastąpić jeszcze szybciej.
(Informacja prasowa)