Imponująca modyfikacja do Max Payne 2

Obie pecetowe odsłony cyklu Max Payne zasłynęły nie tylko z powodu, że były bardzo dobrymi produkcjami, ale również z racji tego, że umożliwiały uzdolnionym osobom dokonywanie sporych modyfikacji w kodzie gry.

Wraz ze świetną mechaniką rozgrywki stwarzało to ogromne pole do popisu. Kolejnym z takowych przykładów jest Mona: The Assassin, nieoficjalne rozszerzenie do Max Payne 2 autorstwa Rats in a Cage Team.

Mona składa się z pięciu zupełnie nowych, ciekawie poprowadzonych poziomów, zapewniających w sumie około 45 minut udanej zabawy. W jej trakcie przejmujemy kontrolę nad niejaką Moną Sax, zawodową morderczynią. Dochodzi do tego w niezbyt sprzyjających okolicznościach - melina Mony jest akurat szturmowana przez ludzi bossa lokalnej mafii. Wymusza to na naszej bohaterce ucieczkę ulicami Nowego Jorku. Zakończy się ona dopiero w głównej siedzibie owej grupy przestępczej, w której to Mona zabawi nieco dłużej.

Reklama

Prace nad Mona: The Assassin trwały już od dłuższego czasu. Warto odnotować, że sam pomysł na takowy mod wyszedł spod ręki Mikaela Kasurinena, głównego projektanta Remedy, a więc firmy deweloperskiej, która stworzyła cykl Max Payne. W pracach pomagali mu znani modderzy - m.in. Clement "Corwin" Melendez oraz Shacker Diego "Aavenr" Jimenez. Plik z modem znajdziecie m.in. na łamach oficjalnej strony projektu. Zajmuje on 217 MB. Tam też możecie obejrzeć zwiastun oraz kilka zrzutów ekranowych.

Przypominamy, że Max Payne 2: Fall of Max Payne zostało wydane w październiku 2003 roku. Gra uzyskała bardzo wysokie noty (u nas aż 90%) oraz zdobyła sporą popularność wśród posiadaczy pecetów i konsol (PlayStation 2 i Xbox).

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: modyfikacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy