Ile można zarobić na fanach?
Interstellar Marines to FPS kategorii AAA (a więc: "z najwyższej półki") tworzony przez studio Zero Point Software bez wydawców nad głową, całkowicie za pieniądze fanów.
Ile warte jest takie wsparcie i czy da się za nie zrobić porządną grę? Wygląda na to, że jak najbardziej!
Sprzedając dwa rodzaje subskrypcji twórcy Intersterllar Marines zarobili już ponad 125 000 dolarów. Nie zebrano tego z wolontariatu i dotacji - gracze zainteresowani produkcją płacąc mogli (dalej mogą - to aluzja!) wybrać interesującą ich wersję produkcji: Spearhead albo Frontline.
Pierwsza kosztuje $48,75 i pozwala na otrzymanie wszystkich części trylogii, którą Interstellar Marines ma się ostatecznie stać, a druga za $31,25 daje możliwość kupienia tylko pierwszego rozdziału.
Jak na razie, chociaż prace nad grą rozpoczęto już w 2006 roku, Interstellar Marines wciąż nie ma określonej daty premiery. Nie zmienia to faktu, że 2000 osób zapisało się już do wersji Spearhead, a trochę poniżej dwustu na Frontline.
Dla przypomnienia - ostatni trailer promocyjny Interstellar Marines, który pojawił się w styczniu tego roku: