iiyama odnotowuje 30% wzrost sprzedaży na polskim rynku

Rynek monitorów w Polsce zanotował w pierwszym kwartale 2011 14% spadek sprzedaży w porównaniu do roku 2010.

Jedną z nielicznych marek, które mogą pochwalić się na polskim rynku wzrostem jest iiyama. Polski oddział japońskiego producenta high-endowych monitorów zanotował aż 30% wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2010! Tym samym iiyama jest obecnie 4. firmą na krajowym rynku monitorów.

"Bardzo nas cieszy, że zanotowaliśmy tak duży wzrost. To wspaniały wynik patrząc na ogólną sytuację panującą na rynku. Cieszymy się, że polscy konsumenci docenili firmę iiyama, która od zawsze stawia na jakość, funkcjonalność i przystępną cenę" - powiedział dyrektor generalny iiyama Polska Mariusz Kuczyński.

Reklama

Warto odnotować, że iiyama Polska kładzie duży nacisk na rynek gier i często organizuje promocje specjalnie dedykowane ich fanom. Obecnie trwa promocja z grą Duke Nukem Forever. Kupując monitor E2273HDS w jednym z autoryzowanych punktów sprzedaży iiyama, grę otrzymamy gratis. Trwa też konkurs, w którym nagrodą jest limitowana edycja monitorów z motywem z gry Duke Nukem Forever. Jest to jedyna tego rodzaju akcja na całym świecie. Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie www.iiyamaforever.com.

"Nasza oferta monitorów jest bardzo szeroka, ale rynek graczy jest dla nas szczególnie ważny. To już trzecia akcja, którą kierujemy w tym roku do tej właśnie grupy klientów. I na pewno nie ostatnia." - podkreśla Kuczyński.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: iiyama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy