Heroes VI znowu opóźnione

Fani znakomitej strategii będą musieli poczekać do października na premierę Might & Magic: Heroes VI. Czyżby gracze wykryli za dużo błędów po ostatnich beta testach?

Na początku Ubisoft oznajmił, że szósta część Heroesów ukaże się w czerwcu tego roku. Gracze otrzymaliby więc świetny i wciągający na długie godziny tytuł na wakacje. Niestety, już w kwietniu wydawca poinformował, że premiera nie odbędzie się w planowanym czasie i zostaje przesunięta o trzy miesiące, czyli na 8 września.

Teraz dowiadujemy się, że to również nie jest ostateczna data wydania Might & Magic: Heroes VI. Ze względu na dużą ilość błędów, które wykryli gracze podczas otwartych beta testów wymienionej produkcji, Ubisoft po raz kolejny przesuwa premierę, tym razem na 13 października.

Reklama

"Podczas pierwszej fazy beta testów byliście bardzo aktywni, dostarczając nam sporo cennych informacji. Sugestie dotyczące balansu jednostek, frakcji i raporty odnośnie licznych błędów okazały się niezwykle przydatne" - czytamy na oficjalnym forum gry.

"Z tego względu podjęliśmy decyzję o opóźnieniu wydania Might & Magic: Heroes VI w celu uzyskania nieco więcej czasu, aby nasz zespół producencki mógł bliżej przyjrzeć się waszym komentarzom i dostarczyć grę najwyżej jakości" - przekazuje użytkownik Ubi_Irina.

Warto dodać, że beta testy będą od 16 sierpnia ponownie otwarte, zatem gracze dostaną możliwość zapoznania się z grą po raz drugi. Ciekawe, ile tym razem uda się wyłapać błędów i czy wcześniejsze zostaną już poprawione?

Akcja Might & Magic: Heroes VI rozgrywa się 400 lat po wydarzeniach z poprzedniej części. Główną rolę mają odegrać w niej Anioły, które chcą doprowadzić do wojny pomiędzy wszystkim frakcjami.

Najnowsza odsłona to oczywiście połączenie strategii turowej z elementami RPG. Twórcy wprowadzili jednak kilka znaczących nowości. Postacie bohaterów będą się rozwijać w ramach systemu reputacji, a wszystkie postępy podczas rozgrywki będzie można dodatkowo upubliczniać poprzez część społecznościową gry. Oprócz tego miasta zostały teraz przedstawione w nieco inny sposób, a gracz po zdobyciu obcego zamku będzie mógł przekształcić go na ten sam rodzaj, którym rozpoczął rozgrywkę.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy