Gry firmy Paradox w Polsce - wyjaśnienie

Cenega poinformowała o postępach prac w przygotowywaniu gier firmy Paradox na polski rynek. Opóźnienia wiążą się z metodologią tworzenia poszczególnych tytułów, czyli najpierw powstaje angielska wersja, a następnie przygotowywane są lokalizacje na poszczególne rynki.

Dotyczy to wszystkich wersji, nie tylko tych w naszym regionie. Lokalizacje gier firmy Paradox ze względu na ilość tekstu są dużymi wyzwaniami, a ze względu na ich strukturę wymagają również ponadstandardowej ilości godzin testów.

"Bardzo przepraszamy za niewystarczającą komunikację, jaka miała ostatnio miejsce odnośnie wydawania gier firmy Paradox w Polsce. Firma Cenega planuje jednak wydawać wszystkie produkty firmy Paradox w naszym regionie w wersjach pudełkowych i/lub cyfrowych na platformie Muve Digital. Bardzo szanujemy fanów tych produkcji, dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby poczynając od drugiego kwartału 2012 gry firmy Paradox ukazywały się zgodnie lub możliwie blisko ich europejskich premier" - powiedział Marek Chyrzyński, dyrektor generalny Cenega.

Reklama

Na chwilę obecną sytuacja z poszczególnymi tytułami prezentuje się następująco:

- Król Artur II - planowana data polskiej premiery pudełkowej i cyfrowej wersji to 9 marca 2012. Wiąże się ona z koniecznością dokładnego przetestowania polskiej wersji językowej, aby zapewnić jak najwyższą jakość. Wcześniejsze wersje byłyby wersjami beta, co nie byłoby korzystne dla graczy.

- Crusader Kings II: Mroczne Wieki - planowana data premiery pudełkowej i cyfrowej wersji to marzec 2012.

- Victoria II - gra zostanie wydana jako kompletna edycja i zawierać będzie Victoria II wraz z dodatkiem "A House Divided". Niniejsza edycja ukaże się w polskiej wersji pudełkowej oraz cyfrowej, zarówno jako kompilacja, jak i oddzielnie. Planowana data premiery to drugi kwartał 2012

- Magna Mundi - planowana data premiery edycji polskiej pudełkowej i cyfrowej wersji to drugi kwartał tego roku, zgodnie z premierą europejską.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy