Gracze społecznościowi są niecierpliwi?

Firma Playnomics udostępniła raport, z którego wynika, że prawie wszyscy internauci w Stanach Zjednoczonych, grający w gry w portalach społecznościowych, błyskawicznie rezygnuję z tej formy zabawy.

We wspomnianym raporcie Playnomics informuje, że 85% graczy społecznościowych w Stanach Zjednoczonych po tym, jak zdecyduje się wypróbować daną grę w portalu społecznościowym (na przykład na Facebooku), rezygnuje z zabawy w nią po zaledwie jednym dniu.

Badanie przeprowadzono w okresie od lipca do września tego roku. Gracze, którzy brali w nim udział od samego początku, byli aktywni tylko w początkowym okresie, za to pod koniec wykazywali już znikomą aktywność. W tej grupie znalazło się aż 95% badanych. Co z pozostałymi 5%? Czy padli ofiarami uzależnienia, czy też może zwyczajnie byli bardziej cierpliwi od pozostałych?

Reklama

To nie wszystkie interesujące informacje przedstawione w raporcie Playnomics. Dowiedzieliśmy się z niego również, że większość pieniędzy biorący udział w badaniu wydali w grach (darmowych) w piątki oraz soboty, pomimo że w tych dniach aktywność była najmniejsza. Najwięcej czasu przed grami w portalach społecznościowych spędzano w poniedziałki oraz wtorki.

Badacze z Playnomics sprawdzili także, jak rozkłada się zainteresowanie grami społecznościowymi w rozbiciu na kontynenty. Najwięcej czasu spędzano przy nich w krajach środkowego Wschodu oraz w północnej Afryce. W Stanach Zjednoczonych najchętniej grano w stanie Oregon.

Ciekawe, jak na powyższe statystyki wpłynęłaby rozkręcająca się na dobre gra FarmVille 2, będąca obecnie najpopularniejszą aplikacją na Facebooku. Gra w nią prawie 50 milionów internautów miesięcznie.

Poznajcie najnowszy hit z Facebooka

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy