Gracze nienawidzą sequeli w shooterach

W dzisiejszych czasach tworzenie kontynuacji jakiejś gry to normalna rzecz. Cliff Bleszinski z Epic Games uważa jednak, że gracze nienawidzą sequeli, szczególnie w przypadku shooterów.

Jak twierdzi, fani większą sympatią darzą trzecie odsłony danych serii. W rozmowie z magazynem Official Xbox Magazine Cliff Bleszinski, główny projektant Gears of War 3, wyjaśnił, że z jakiegoś powodu gracze nie lubią sequeli w gatunku shooterów.

"Każdy pokochał pierwsze Halo, ale większość graczy uważało, że "Halo 2 ssie!". Każdy pokochał pierwszego Counter Strike'a, ale gdy pojawiła się wersja Source, mówiono, że "ssie". To samo w przypadku Quake'a 2, Gearsów 2 czy każdego innego shootera?" - wyjaśnia Bleszinski.

"Natomiast o trzeciej (odsłonie danego cyklu) z jakiegoś powodu wszyscy mówią: Oh, będzie w większym stopniu przypominała oryginał, pamiętacie go, nie? W pewnych przypadkach pierwowzór rzeczywiście może być lepszy, ale zazwyczaj gracze zakochani są w swoich wspomnieniach..." - dodaje.

Reklama

A jak jest z wami? Też nienawidzicie kontynuacji shooterów?

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy