GODUS to duchowy następca Populousa

Populous to jedna z najbardziej kultowych gier Petera Molyneux - pozwalała graczom bawić się w boga.

Sir Peter postanowił wrócić do tego tematu, a jego nowe studio 22 Cans zapowiedziało swój świeży projekt, GODUS, duchowego następcę Popolousa. Do tego finansowanego w ramach Kickstartera.

Na oficjalnej stronie projektu w serwisie Kickstarter zespół dowodzony przez Petera Molyneux wyjaśnia, że GODUS będzie połączeniem najważniejszych cech trzech najlepszych gier o zabawie w boga. Z Populousa deweloperzy wezmą boskie moce i rozmiar wirtualnego świata, z Dungeon Keepera zaczerpnięty zostanie multiplayer, a z Black & White intuicyjny interfejs i "techniczne innowacje". Całość wykorzystywać ma "współczesną technologię", możemy więc spodziewać się przystającej do dzisiejszych czasów oprawy graficznej.

Reklama

Świat ma być unikalny i szczegółowy, a przede wszystkim żyjący. Ponadto ma się zmieniać pod wpływem naszych działań - zarówno tych dobrych, jak i złych. Jak wspomniano, w grze pojawi się też multiplayer - w sieci gracze będą mogli zmierzyć się z innymi użytkownikami i ich bogami. Szczegółów na razie brak. Sama produkcja ma być przystępna, aczkolwiek osiągnięcie w niej mistrzostwa nie będzie łatwym zadaniem.

Tworząc GODUS, studio 22 Cans chce, by gracze w jak największym stopniu zaangażowali się w proces powstawania produkcji. Dlatego też deweloperzy zamierzają być otwarci i na bieżąco dzielić się nowymi informacjami poprzez filmiki, wpisy na blogach czy czaty. To zresztą jeden z powodów, dla których zdecydowano się na finansowanie projektu w ramach Kickstartera - zespół Molyneux nie chciał być ograniczany przez wydawców.

Na realizację GODUS 22 Cans potrzebuje 450 tysięcy funtów. Jak przyznają przedstawiciele studia, to niewiele, ale ich ekipa jest "efektywna" i zgromadzone pieniądze - jeśli uda się je zebrać - powinny wystarczyć. Na chwilę obecną na konto developerów wpłynęło 6,74 tysiąca funtów, a do końca akcji pozostało jeszcze 29 dni. Wesprzeć ich możecie na tej stronie: http://www.kickstarter.com/projects/22cans/project-godus

Oczywiście na hojnych dawców czekają nagrody - wpłacenie co najmniej pięciu funtów nagrodzone zostanie dostępem do forum, a piętnaście cyfrową wersją GODUS po premierze gry oraz kluczem do bety. Bonusów jest o wiele więcej - zdecydowani wspomóc studio Molyneux kwotą 5 tysięcy funtów mogą liczyć m.in. na VIP-owską wejściówkę na przyszłoroczne targi E3. Dodatkowo każda osoba, która wpłaci dowolną sumę, będzie miała wpływ na kształt produkcji. Deweloperzy obiecują, że w kluczowych momentach prac pozwolą graczom podjąć decyzję związaną z konkretnym elementem GODUS.

22 Cans przewiduje, że ukończenie gry powinno zająć od siedmiu do dziewięciu miesięcy. Produkcja ma trafić na PC-ty i platformy mobilne we wrześniu 2013.

Poniżej znajdziecie wideo-wiadomość od deweloperów:

World of Warcraft ma już osiem lat!

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy