Ghost Recon: Future Soldier - szczegóły o wersji PC
Ghost Recon: Future Soldier ukaże się na konsolach już pod koniec maja. Niestety posiadacze PC-tów będą musieli poczekać na swoją wersję gry niecały miesiąc dłużej.
Ubisoft poinformował, że pojawi się ona dopiero w czerwcu. Poznaliśmy za to konkretne informacje o wydaniu komputerowym, w tym wymagania sprzętowe.
Ubisoft obiecuje, że Ghost Recon: Future Soldier będzie w pełni korzystać z możliwości współczesnych komputerów. Gra będzie robiła użytek z bibliotek DirectX 11 (m.in. teselacja i realistyczne oświetlenie), doczeka się też tekstur w wyższej rozdzielczości. Pojawi się również wsparcie dla technologii stereoskopowego 3D, za które odpowiedzialna jest firma TriDef. Będzie też można wyświetlić produkcję na kilku monitorach.
Posiadacze PC-tów będą mieli dostęp do ustawień swojego profilu (w tym listy przyjaciół) także za pomocą przeglądarki internetowej, zaś system zapraszania znajomych ma być uproszczony. Pojawi się również czat tekstowy i możliwość zmiany obłożenia klawiszy. Ubisoft zaznacza przy tym, że do rozgrywki w kampanii dla pojedynczego gracza nie będzie wymagane stałe połączenie z internetem - sieć wymagana będzie tylko przy pierwszym uruchomieniu gry do jej aktywacji.
Ghost Recon: Future Solider ukaże się na PC 15 czerwca, a więc w niecały miesiąc po premierze konsolowej zaplanowanej na 25 maja. Poniżej znajdziecie wymagania sprzętowe gry.
Minimalne wymagania:
- System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
- Procesor: Intel Pentium D taktowany zegarem 3,0 Ghz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ taktowany zegarem 2,2 Ghz
- RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
- Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model 4.0 oraz z 256 MB pamięci na pokładzie
DirectX: 9.0c
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Zalecana wymagania:
- System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
- Procesor: Intel Core 2 Quad Q9450 lub AMD Phenom II X4 940 albo lepszy
- RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
- Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model 4.0 oraz z 1024 MB pamięci na pokładzie (GeForce GTX 460 lub AMD Radeon 5850 albo lepsza)
- DirectX: 9.0c
- Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c